Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Grao en Economía
 Materias
  Historia económica de España
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Dúas horas semanales.
Mediante esta metodoloxía, con o apoio audiovisual, presentarase de xeito sintético, secuencial e motivadora os aspectos craves de os contidos fundamentais de a materia.
As primeiras sesións estarán dedicadas a ofrecer unha visión panorámica de a materia e conceptos básicos de historia económica; as restantes sesións estarán destinadas a exposición de o temario.
Malia que o método de estas sesións é fundamentalmente expositivo, se promoverá a participación activa de o alumnado.
Seminario Estes seminarios de carácter eminentemente práctico son 6, cunha duración por sesión 2 horas e 30 minutos.
Concíbese como parte de un proceso de aprendizaxe continuada.
Permiten poñer en común os coñecementos adquiridos na preparación de cada sesión.
Cada seminario práctica conlleva:
a) formulación de o exercicio en cuestión (lecturas, resolución de exercicios, redacción de un breve informe, etc.). Esa formulación está subido a a plataforma docente, con o calendario de realización;
b) un traballo fose de o aula (de biblioteca, procuras en catálogos ou bases documentales);
c) Resolución de a práctica, por escrito;
d) Subida de a mesma a a plataforma docente;
e) Exposición en clase, previamente fixada ou sobre a marcha, de acordo con a dinámica de a mesma;
e) Debate;
f) Reformulación de a práctica;
g) Subida a o Libro de prácticas. Os seminarios prácticos e os seus resultados son recolleitos por cada alumno en un Libro de prácticas, que sobe a a plataforma docente a última semana de o curso.
En este Libro de Prácticas de o curso tamén se recollerá o diario "de clases", que consiste en as sínteses breves que os alumnos e alumnas farán, tras cada clase teórica, de as cuestións crave tratadas en a mesma.
Titoría en grupo O profesor seleccionará previamente cuestións clave dos contidos da materia, a tratar pola súa importancia ou dificultade.
O alumnado deberá elaborar para estas sesións un esquema de dúbidas e preguntas sobre as devanditas cuestións.
Tamén servirán estas sesións para resolver dúbidas xerais sobre os contidos ou as prácticas da materia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000