Guia docente 2018_19
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Habilidades de comunicación oral e escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán). A2
A3
B3
B7
B8
C3
C8
C8
C26
D1
D6
D7
D11
Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. A2
A3
B1
B4
B5
C1
C5
D2
D3
D4
D5
D8
D9
D10
D10
D11
D12
D13
D15
D16
D17
D18
Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares. A1
A3
A4
A5
B3
B4
C2
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D10
Capacidade para liderar e traballar en equipo. A1
A3
A4
A5
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C4
C5
D2
D3
D6
D8
D8
D9
D15
D16
D18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000