Guia docente 2018_19
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Philip Kotler, Gary Armstrong, Principios de marketing, 17ª, Pearson Educación,
Gary Armstrong, Philip Kotler, María Jesús Merino, Teresa Pintado, José María Juan, Introducción al marketing, 3ª, Pearson Educación,
Roger A. Kerin et al., Marketing, 9ª, McGraw Hill,
Miguel Santesmases Mestre et al., Fundamentos de marketing, Pirámide,
Philip Kotler, Gary Armstrong, Fundamentos de marketing, 11ª, Pearson Educación,
Encarnación González et al., Manual práctico de marketing, 1ª, Pearson Educación,

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000