Guia docente 2018_19
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma comercial: Inglés
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias Presentación de a materia: obxectivos, contidos, metodoloxía, criterios de avaliación, etc. Realización de unha enquisa de análise de necesidades para detectar os coñecementos previos de inglés e descubrir os intereses e motivación de o alumnado.
Lección maxistral Por as características de a asignatura, as clases teóricas e prácticas non se imparten por separado e van integradas en o transcurso de a clase. Por medio de textos relacionados con as súas materias curriculares e explicacións de o profesor, o alumno adquire a terminología específica e a base lingüística en lingua inglesa que lle permitirá desenvolverse adecuadamente en un contexto de inglés de negocios. A metodoloxía de a materia consiste en un enfoque eminentemente comunicativo e interactivo, que permite manexar as destrezas lingüísticas básicas de o inglés en a futura contorna profesional de o alumno. Emprego de forma genérica de medios audiovisuais, fundamentalmente o canón de vídeo.

Prácticas de laboratorio Se fomentará a competencia comunicativa de o alumnado mediante a posta en práctica de as catro destrezas lingüísticas en o laboratorio de idiomas. Formulación e análise, resolución e debate de exercicios relacionados con a materia. Exposición oral por parte de o alumnado de un tema concreto ou de un traballo relacionado con a materia. Utilización de vídeos e grabaciones relacionados con os temas tratados como recurso metodolóxico importante. Actividades a través de as TIC en o aula de informática: procura de información en Internet, enciclopedias informáticas, etc.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000