Probas de resposta curta |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre algúns aspectos concretos. Os alumnos deben responder de xeito directo e breve en base a os coñecementos que teñen sobre a materia. Neste apartado, no proceso de valoración continua, unha parte de a cualificación obterase en función de a asistencia continuada, participación no proceso de ensino-aprendizaxe e rendemento alcanzado. |
40 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C4 C6 C19 C20 C21 C22 C24
|
D1 D3 D4 D5 D6 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
60 |
|
B1 B2 B3 B4 B6
|
C4 C6 C19 C20 C21 C22 C24
|
D1 D3 D4 D5 D6 D10 D11 D12 D14 D16 D17 D18
|
O alumno será obxecto de avaliación continua o
longo do curso académico mediante a realización de probas escritas de resposta
curta e de resposta longa, así como da valoración das evidencias
obtidas da súa participación activa no proceso de ensino-aprendizaxe. As
probas de resposta curta conjuntamente coa valoración da participación activa
do alumno representan o 40% da cualificación sobre unha base de 10 puntos. Neste proceso de avaliación continua, realizarase unha proba escrita de respostas
longas que supoñerá o 60% da nota da materia. Esta proba de respostas
longas cualifícase sobre unha base de 10 puntos, sendo necesario
obter, polo menos, 3 puntos para que teña efecto a valoración polo descrito
proceso de avaliación continua. A materia está superada cando as achegas
das cualificacións das probas anteriores á cualificación total
alcance, como mínimo, 5 dos 10 puntos posibles. No caso de non alcanzar os 3
puntos sobre a base de 10 na proba de resposta longa, a cualificación
obtida polo sistema de valoración continua será o resultado obtido na proba de resposta longa sobre esa base de 10 puntos. Os alumnos que non superen a materia polo sistema
de avaliación continua anteriormente
referido, poderán superala a través de un exame global escrito que se realizará nas datas oficiais establecidas polo centro, que será valorado cunha puntuación de 0 a 10 puntos, sendo
necesario conseguir 5 puntos para superar a materia. Os alumnos que
concorran a oportunidade extraordinaria de xullo deberán realizar un
exame global escrito da materia na data establecida polo centro, que será puntuado de 0 a 10 puntos, sendo 5 puntos o aprobado. Sempre e cando o ou a
estudante supere a materia segundo os criterios antes descritos, sumarase a nota que obteña un máximo de 1 punto pola participación en
determinadas actividades externas que eventualmente teñan lugar durante o cuadrimestre no que se imparta a materia, e que o profesorado de esta materia
considere de interese. Poderá tratarse de actividades organizadas polo centro,
a universidade, ou outras entidades, como visitas a empresas, charlas, mesas
redondas, conferencias, talleres, seminarios, ou similares. Para iso, o profesorado
da materia comunicará previamente ó alumnado polos medios
habituáis (en horas presenciáis ou por Faitic) aquelas actividades nas que
a participación supoñerá un incremento da nota. Bonificarase a
participación en cada actividade con 0,25 puntos, e ata un máximo de 1
punto; en calquera caso a nota final de a materia non poderá
superar o máximo de 10. O alumnado deberá aportar
algún documento acreditativo da súa participación en cada actividade que desexe
que se lle contabilice nos prazos indicados pola persoa que coordine a
materia. No caso de actividades organizadas polo centro, éste encargarase
de recompilar dita información e trasladala a o profesorado. |