Guia docente 2018_19
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Decisións de financiamento no comercio
   Competencias
Código Descrición
C4 CE4. Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas.
C6 CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información e coñecer as variables que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e implantación da estratexia e a xestión operativa do comercio.
C24 CE24. Aplicar as ferramentas informáticas e os conceptos e técnicas estadísticas, contables, financeiras e de marketing para a xeración e interpretación de informes e a planificación e xestión integral: funcións da cadea de subministros e entrega ao cliente, xestión do risco comercial, xestión contable e financeora, entre outros, mediante ferramientas tales como as tecnoloxías web, os xestores de bases de dados, a transmisión electrónica de dados, o comercio electrónico, os CRM ou os sistemas integrados.
D1 CT1. Habilidades de comunicación oral E escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán).
D3 CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo.
D4 CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico.
D6 CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas.
D8 CT8. Capacidade para liderar e traballar en equipo.
D10 CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos.
D11 CT11. Capacidade de adaptación a novas situacións.
D13 CT13. Capacidade para asumir responsabilidades e involucrarse no traballo.
D17 CT17. Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua.
D18 CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000