Código |
Descrición |
C4 |
CE4. Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas. |
C6 |
CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información e coñecer as variables que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e implantación da estratexia e a xestión operativa do comercio. |
C24 |
CE24. Aplicar as ferramentas informáticas e os conceptos e técnicas estadísticas, contables, financeiras e de marketing para a xeración e interpretación de informes e a planificación e xestión integral: funcións da cadea de subministros e entrega ao cliente, xestión do risco comercial, xestión contable e financeora, entre outros, mediante ferramientas tales como as tecnoloxías web, os xestores de bases de dados, a transmisión electrónica de dados, o comercio electrónico, os CRM ou os sistemas integrados. |
D1 |
CT1. Habilidades de comunicación oral E escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán). |
D3 |
CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. |
D4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
D6 |
CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas. |
D8 |
CT8. Capacidade para liderar e traballar en equipo. |
D10 |
CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos. |
D11 |
CT11. Capacidade de adaptación a novas situacións. |
D13 |
CT13. Capacidade para asumir responsabilidades e involucrarse no traballo. |
D17 |
CT17. Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua. |
D18 |
CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo. |