Guia docente 2018_19
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma para a negociación intercultural: Inglés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral 1. Proba escrita e/ou oral individual dos temas 1 e 2 a realizar na clase (25%)
2. Proba final escrita e/ou oral individual de tódolos temas a realizar na clase (45%)
70 B4
B6
C3
C18
C23
C26
D1
Prácticas de laboratorio 1. Presentación do mix de marketing (10%)
2. Informe do mix de marketing (15%) 3. Outras actividades orais en grupo ou individuais a determinar. Por exemplo, simulacións de reunións ou negociacións (5%)
30 B4
B6
C3
C18
C23
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación será
continua. A condición para ser avaliado será a asistencia a un 80% de tódalas sesións
presenciais.  A impuntualidade será penalizada como non asistencia. As actividades que a profesora
solicite realizar dentro ou fóra da aula, con ou sen previo aviso, deben entregarse puntualmente para seren avaliadas. O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de
actas deberá facer un examen en xullo que suporá o 100% da calificación final.

Se algún alumno/a non pode asistir ó 80% das sesións presenciais e
seguir a avaliación continua deberá comunicarllo á profesora
argumentadamente ó comezo do curso.
Este alumnado deberá realizar na
primeira edición de actas unha proba final que suporá o 100% da
cualificación final. De non superar a
materia na 1ª edición de actas, o alumno terá que presentarse na 2ª
edición de actas (xullo).

N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a cualificación final será de
suspenso.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000