Prácticas de laboratorio |
1. Presentación do mix de marketing (10%)
2. Informe do mix de marketing (15%) 3. Outras actividades orais en grupo ou individuais a determinar. Por exemplo, simulacións de reunións ou negociacións (5%)
|
30 |
|
B4 B6
|
C3 C18 C23
|
D1
|
A avaliación será
continua. A condición para ser avaliado será a asistencia a un 80% de tódalas sesións
presenciais. A impuntualidade será penalizada como non asistencia. As actividades que a profesora
solicite realizar dentro ou fóra da aula, con ou sen previo aviso, deben entregarse puntualmente para seren avaliadas. O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de
actas deberá facer un examen en xullo que suporá o 100% da calificación final. Se algún alumno/a non pode asistir ó 80% das sesións presenciais e
seguir a avaliación continua deberá comunicarllo á profesora
argumentadamente ó comezo do curso. Este alumnado deberá realizar na
primeira edición de actas unha proba final que suporá o 100% da
cualificación final. De non superar a
materia na 1ª edición de actas, o alumno terá que presentarse na 2ª
edición de actas (xullo). N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a cualificación final será de
suspenso. |