Guia docente 2020_21
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma para a negociación intercultural: Inglés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral 1. Proba escrita e/ou oral individual dos temas 1 e 2 a realizar na clase (20-25%)
2. Proba final escrita e/ou oral individual de tódolos temas a realizar na clase (40-45%)
60-70 B4
B6
C3
C18
C23
C26
D1
Prácticas de laboratorio 1. Presentación do mix de marketing (10-15%)
2. Informe do mix de marketing (15-20%)
3. Outras actividades orais en grupo ou individuais a determinar. Por exemplo, simulacións de reunións ou negociacións (5-10%)
40-30 B4
B6
C3
C18
C23
D1
D7
D9
D12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación será
continua. É obrigatoria a asistencia ao 80% de tódalas sesións presenciais para disfrutar da avaliación continua. A impuntualidade será considerada como non asistencia. As actividades que a profesora
solicite realizar dentro ou fóra da aula, con ou sin previo aviso, han ser entregadas puntualmente para seren avaliadas. 

O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de actas
terá que facer un exame na segunda edición de actas que suporá o 100% da calificación final.

Si algunha alumna ou alumno non pode asistir ao 80% das sesións presenciais deberá comunicalo á profesora
argumentadamente ao comenzo do curso (no prazo máximo de dúas semanas).
Este alumnado realizará na primera
edición de actas unha proba final que suporá o 100% da
calificación final. Se non supera a materia na primeira edición de actas, poderá presentarse na segunda edición de actas.

N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a calificación final será de suspenso.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000