Guia docente 2021_22
Escola Universitaria de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Mercadotecnia internacional
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Aparicio Varas, F, Manual de comercio electrónico para la internacionalización, 1ª, ICEX_CECO, 2015
Arteaga Ortiz,J. Coordinador, Manual de Internacionalización, 2ª, ICEX_CECO, 2017
Bradley,F y Calderón, H., Marketing Internacional, 5ª, Pearson-Prentice Hall, 2006
Cateora, P.R., Marketing Internacional, 18ª, Mc.Graw Hill, 2020
Cerviño, J., Marketing Internacional: Nuevas perspectivas en un mercado globalizado, 1ª, Mc. Graw Hill, 2006
Cerviño, J., Marcas Internacionales: cómo crearlas y gestionarlas, 1ª, Pirámide, 2002
Cerviño, J., Marketing Sectorial, 1ª, ESIC, 2008
Kotler, P. y otros, Marketing Internacional de lugares y destinos, 1ª, Pearson-Prentice Hall, 2007
Llamazares García-Lomas, O., Plan de Internacionalización para empresas, Global Marketing, 2017
Llamazares García-Lomas, O., Marketing Internacional, Global Marketing, 2016
Bibliografía Complementaria Ortega Gimenez,A;, Plan de Internacionalización Empresarial, ESIC, 2015
Roger A. Kerin y Steve W.Harley, Marketing, 13ª, Mc.Graw Hill, 2018


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000