Guia docente 2020_21
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Estratexia empresarial e xestión de axudas
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1: ESTRATEXIA EMPRESARIAL O proceso de planificación empresarial

Concepto de estratexia e a súa vinculación coa vantaxe competitiva

Tipos de estratexias. Impulsores, freos e condicións de aplicación
TEMA 2: A IMPLANTACIÓN DA ESTRATEXIA O sistema de plans: coherencia temporal e funcional

O Plan Operativo anual: plans operativos e de capital. Orzamentos, previsións de tesouraría e estados financeiros *previsionales
TEMA 3: INTRODUCIÓN Á PROMOCIÓN ECONÓMICA A promoción económica como instrumento de política económica

A promoción económica como vínculo entre política económica e a estratexia empresarial

Clasificación dos programas de promoción económica

As fases dos proxectos: información, planificación, execución e control

O marco legal: a Lei 38/2003
TEMA 4: Os PROGRAMAS PÚBLICOS DE APOIO Á ACTIVIDADE EMPRESARIAL Programas públicos de apoio ao crecemento interno da empresa: axudas á internacionalización, ao investimento, ao acceso ao financiamento, etc.

Programas públicos de apoio ao crecemento externo da empresa: axudas á cooperación empresarial, á integración vertical e horizontal, etc.

Programas públicos de apoio á mellora competitiva: investigación e innovación, diagnóstico e implantación da estratexia, implantación de sistemas de xestión, deseño, marcas e comercialización; formación e sistemas de información, calidade, xestión ambiental, etc.

Programas públicos de apoio ao emprendemento empresarial
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000