Lección maxistral |
A aprendizaxe xorde de a recepción de información (dimensión receptiva) e de o tratamento intelixente de esa información (dimensión activa), desde a súa procura, ata a súa provisión e procesamiento.
Non hai aprendizaxe sen o traballo activo de os propios alumnos.
O profesor o fomentará, instando a a participación de o alumnado tanto en as clases teóricas como en as prácticas, que esixirán unha actividade continuada a o longo de todo o curso, e a resolución de as preguntas ou dúbidas que vaian xurdindo, a título individual ou colectivo.En este proceso de aprendizaxe, en as clases teóricas e prácticas, haberá unha atención oportuna a as dúbidas ou dificultades que poidan xurdir, directamente en as clases, en as tutorías ou a través de a plataforma docente de esta materia en FAITIC.
|
|
Seminario |
En esta plataforma ábrese un Foro de preguntas sobre o curso que serve de canle para a relación entre alumnos e profesor, e entre o alumnado, para canalizar dúbidas, respostas e suxestións. |
|