Guia docente 2019_20
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma para a comunicación internacional: Inglés
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Jones-Macziola, Sarah and Greg White, Further Ahead, Cambridge University Press,
Littlejohn, Andrew, Company to Company, Cambridge University Press, 2002
Mascull, Bill, Business Vocabulary in Use., Cambridge University Press, 2012
Pilbeam, Adrian, Market Leader. International Management, Longman, 2000
Robinson, Nick, Cambridge English for Marketing, Cambridge University Press, 2010
Trappe, Tonya & Grahame, Tullis, Intelligent Business (Intermediate), Pearson Education Limited, 2005
Comfort, Jeremy, Effective Socializing, Oxford University Press, 2005
Brieger, Nick & Simon Sweeney, The Language of Business English. Grammar and Functions., Prentice Hall, 1994
Brieger, Nick and Jeremy Comfort, Language Reference for Business English, Prentice Hall, 1992
Adam, J.H., Dictionary of Business English, Longman, 1991
Alcaraz, Enrique, Brian Hughes y Miguel Ángel Campos, Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación: inglés-español, Ariel, 1999
Alcaraz, Enrique y Brian Hughes, Diccionario de términos económicos, financieros y comerciales: inglés-español, 6ª, Ariel, 2012
Alcaraz, Enrique y José Castro Calvín, Diccionario de comercio internacional: importación y exportación, Ariel, 2007
Diccionario Oxford Business Spanish-English, Oxford University Press, 2002
Lozano Irueste, José María, Diccionario Bilingüe de Economía y Empresa, Pirámide, 2001
Parra, Eduardo, Diccionario inglés de publicidad y marketing, Gestión, 2000
Silva Rojas, Terencia, María Jesús Barsanti, María José Corvo y Beatriz Figueroa, Diccionario cuatrilingüe de marketing y publicidad: inglés, español, francés y alemán, @bedecedario, 2009
http://www.acronymfinder.com/, Acronym Finder,
http://www.foreignword.com/, The Language Site: http://www.foreignword.com/ Harraps Marketing Dictionary: English-Spanish, Chambers Harrap, 2004
http://www.wordreference.com/, WordReference.com Online Language Dictionarie,
http://www.microsoft.com/smallbusiness/resources/marketing/advertising-branding/9-steps-to-making-tr, Nine steps to making trade shows pay off,
http://eventplanning.about.com/od/eventplanningbasics/tp/trade_show_etiquette.htm1, Trade show booth etiquette can attract or repel attendees,
http://www.marketresearchworld.net/index.php?Itemid=38&id=14&option=com_content&task=vie, Definition of market research,

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000