Guia docente 2019_20
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Mercadotecnia internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Valorarase o desenvolvemento, presentación e entrega de os casos prácticos.


10 B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C6
C23
C24
C26
Aprendizaxe baseado en proxectos Valorarase o desenvolvemento, contido e presentación de o Plan de Internacionalización.
20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C6
C23
C24
C26
Exame de preguntas obxectivas Probas que combinan preguntas tipo test e resposta curta 70 B1
B2
B3
B4
B6
C1
C6
C23
C24
C26
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Valorarase ata un máximo de 1 punto, a participación debidamente acreditada de o alumnado en as diferentes actividades organizadas por o Centro (visitas a empresas, xornadas, talleres etc). 

Para seguir a asignatura por avaliación continua o alumnado debe participar como mínimo a o 80% de as sesións prácticas .

No caso de que o alumno/a non siga a avaliación continua, deberá renunciar por escrito durante o primeiro mes de docencia de a asignatura.

Os alumnos/as que non sigan a materia por avaliación contínua deberán presentarse a o exame oficial  establecido por o Centro en o seu calendario de exames con unha puntuación de 0 a 10. No entanto, é requisito indispensable para superar a materia a realización e presentación de o Plan de Internacionalización de empresa que obteña unha cualificación de aprobado (>=5).

En a convocatoria de xullo o alumno/a poderá presentarse a o exame oficial  establecido por o Centro en o seu calendario de exames con unha puntuación de 0 a 10. No entanto, é requisito indispensable para superar a materia a realización de o Plan de Internacionalización de empresa que obteña unha cualificación de aprobado (>=5).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000