Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Fundamentar unha adecuada, coherente e correcta expresión oral e escrita en lingua española.
saber
saber facer
A14
B3
Analizar a comunicación publicitaria dende unha perspectiva lingüística (gramatical, pragmática e estilística).
saber
saber facer
A5
B3
Recoñecer as funcións da linguaxe que poden formar parte da mensaxe publicitaria.
saber
saber facer
A3
B5
Saber diferenciar os tipos de publicidade, os medios de difusión, os canais elexidos, e o tipo de destinatario da mensaxe publicitaria e saber adaptar o código lingüístico a estas caraterísticas.
saber
saber facer
A1
A3
A5
A6
B1
B4
Saber as características da linguaxe publicitaria tanto no que se refire a súa estructura coma as partes que integran as mensaxes publicitarias e os rasgos lingüísticos que debemos ter en conta para que as devanditas mensaxes sexan efectivas.
saber
A4
A6
A7
A14
B2
B4
Analizar textos, principalmente publicitarios, co obxectivo primeiro de aprender a criticar modelos, sobre todo no que se refire as características propias de redacción dun texto: adecuación, coherencia e cohesión. Comprender e xulgar o valor pragmático da publicidade.
saber facer
A13
B4
Crear textos, principalmente publicitarios. Aprender a manexar os recutrsos da lingua española para a creación de mostras de lingua creativas. Favorecer, xa que logo, a expresión de ideas dunha maneira independente, orixinal e tolerante que axude a facer unha publicidade responsable.
saber facer
Saber estar / ser
A12
A14
A16
B7
B8
B12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000