Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os conceptos principais, teóricos e prácticos, das representacións visuais, o seu significado e o seu modo de comunicar realidades e ideas.
saber
Saber estar / ser
A2
A7
A14
B3
Dominar as técnicas básicas para a análise e axeitada interpretación das imaxes visuais, especialmente as que se empregan nas mesaxes publicitarias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A7
A12
A14
A16
B4
B5
Aplicar as anteriores técnicas á comunicación audiovisual e publicitaria.
saber
saber facer
A7
A12
A14
A16
B4
B5
B6
B7
Aprender as técnicas básicas de construción dixital de imaxes, ao tempo que se propón unha reflexión sobre a súa implicación na moderna creación publicitaria.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A7
A12
A14
A16
B8
Fomentar unha conciencia crítica relativa ao emprego das novas tecnoloxías nos medios de comunicación en xeral e a publicidade en particular.
saber
B1
B3
B4
B7
B8
B10
B13
B14
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000