Código |
Descrición |
A11 |
Estudo do departamento de comunicación nas empresas e institucións e das habilidades e técnicas necesarias para a súa dirección de comunicación e, en especial, da xestión do coñecemento e dos intanxibles da empresa. Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión en empresas de comunicación |
A13 |
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B5 |
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
B11 |
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |
B14 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |