Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de organización e xestión empresarial
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións Avaliaranse as entregas de resolución de casos de forma individual e/ou en grupo 5
Resolución de problemas e/ou exercicios Avaliaranse as entregas de resolución de problemas e/ou exercicios de forma individual e/ou en grupo 5
Traballos tutelados Avaliarase a realización do traballo de forma individual e grupal 15
Estudo de casos/análise de situacións Trátase dunha proba a final de curso orientado á realización dos casos prácticos, para o que os/as alumnos/as poderán contar coa documentación (libros, apuntes) que consideren necesaria 35
Probas de resposta curta Trátase dunha proba a final de curso orientada á aplicación dos conceptos desenvolvidos na materia, para o que os/as alumnos/as poderán contar coa documentación (libros, apuntes) que consideren necesaria.
35
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade exposta, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. Para iso utilizaranse as Tics 5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os mesmos criterios de avaliación serán de aplicación na segunda convocatoria

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000