Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecementos dos referentes históricos da actividade propagandística e publicitaria
saber
A1
Coñecementos das principais categorías e modelos históricos da comunicacións persuasiva
saber
A1
Comprender o proceso de evolución histórica dos procesos de comunicación persuasiva e as súas aplicacións prácticas
saber
A2
Analizar as dimensión psicolóxicas e sociolóxicas do fenómeno propagandístico desde un punto de vista histórico
saber
A4
Aprender a volución das estratexias persuasivas, asi como os métodos do pensamento creador publicitario nas diferentes sociedades
saber
saber facer
A7
A8
Capacidade para desenvolver tipoloxías e clasificacións coherentes sobre a estrutura dos métodos propagandísticos e publicitarios
saber facer
A10
Capacidade para adaptarse aos diferentes contornos profesionais en función da evolución histórica da comunicación persuasiva
saber facer
Saber estar / ser
B1
Habilidade para interpretar correctamento o entorno político, social, cultural e económico
saber facer
B4
Capacidade para desenvolver tarefas académicas en equipo
saber facer
B5
Capacidade para integrarse e relacionarse con contornos profesionais novos e con valores diferentes
saber facer
B6
Capacidade de decisión e anticipación cun xuizo crítico
saber facer
Saber estar / ser
B7
Capacidade para aplicar modelos de análise racionais
saber facer
B8
Aprender a crear métodos de análise relacionando causas e efectos
saber facer
B9
Capacidade para actuar cunha creatividade responsable e ética na xestión do traballo
saber facer
Saber estar / ser
B10
B11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000