Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica das relacións públicas
   Contidos
Tema Subtema
1. Conceptualización das relacións públicas Concepto e características das relacións públicas.
Contextualización das relacións públicas no panorama científico: relación con outras disciplinas.
As funcións das relacións públicas.
Os problemas do termo "relacións públicas"
Suxeitos e estructuras das relacións públicas.
O proceso de relacións públicas. Instrumentos e ferramentas das relacións públicas.
2. Concepcións das relacións públicas na historia Antecedentes e nacemento das relacións públicas.
A era dos pioneiros (1900-1950).
A maioría de idade das relacións públicas.
Os catro modelos de relacións públicas.
A evolución das relacións públicas en España e en Galicia.
3. A profesión das relacións públicas O profesional das relacións públicas.
As estructuras das relacións públicas.
As asociacións profesionais.
Os límtes das relacións públicas.
4. Públicos, opinión pública e medios de comunicación Stakeholders, públicos e público obxectivo: conceptos, clasificacións e teorías.
Concepto e formación da opinión pública: a importancia dos líderes de opinión.
O papel dos medios na formación da opinión pública: teorías.
5. Relacións públicas aplicadas Relacións públicas na empresa.
Relacións públicas, política e goberno.
Relacións públicas en organizacións sociais, culturais e sanitarias.
Relacións públicas no ámbito dos espectáculos, deporte e turismo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000