Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoria e Práctica da Fotografía Publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecementos da evolución histórica da fotografía.
saber
A2
Coñecementos fundamentais da técnica fotográfica.
saber
A4
A9
A10
Coñecementos dos novos modelos de representación fotográfica.
saber
A11
A13
Capacidade e utilización das técnicas e procesos na organización da produción fotográfica.
saber facer
A6
A14
Capacidade para desenvolver medicións vinculadas coa cantidade de luz e a calidade cromática durante o proceso de construción das imaxes fotográficas.
saber facer
A6
B3
Habilidade para o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, no tratamento dixital de imaxes fotográficas.
saber facer
A6
B3
Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais.
saber facer
A14
A16
B4
B6
Capacidade para asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos.
Saber estar / ser
B3
B4
B5
B6
Capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos.
Saber estar / ser
B1
Capacidade para tomar decisións de forma rápida.
Saber estar / ser
B4
B5
Capacidade para fotografar de forma responsable e ética.
Saber estar / ser
B7
B8
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000