Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estratexias da Comunicación Publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Recoñecer os elementos que compoñen o proceso publicitario e identificar as súas funcións concretas.
saber
A5
Adquirir coñecementos sobre tódolos procesos publicitarios desenvoltos nunha axencia de publicidade.
saber
A5
Analizar os elementos da comunicación publicitaria e avaliar a súas posibilidades estratéxicas no proceso publicitario.
saber
A9
Coñecer as estratexias publicitarias que permitan a toma de decisións nunha campaña publicitaria.
saber
A14
Comprender as formas de aplicación das estratexias publicitarias en función dos obxectivos empresariais e instituticionais.
saber
A10
Interpretar os resultados dun proceso de planificación publicitaria avaliando a correspondencia entre as estratexias definidas e os resultados obtidos.
saber
A10
Comprender a secuencialización do proceso publicitario e as decisións estratéxicas que se deben tomar en cada fase.
saber
A14
Coñecer as características de cada medio ou soporte e a súa adecuación para a posta en marcha de estratexias publicitarias concretas.
saber
A14
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria, fixando obxectivos, definindo o público obxectivo e plantexando estratexias en función da información recollida sobre o cliente (anunciante).
saber facer
A15
Desenvolver a planificación publicitaria de acordo cun orzamento fixado.
saber facer
A15
Manexar a información facilitada polo cliente (anunciante) mediante a relación directa con este.
saber facer
B2
Construir vías de relación co cliente para a elaboración da documentación estratéxica para a toma de decisións (briefing) e para a adaptación dos obxectivos (contrabriefing).
saber facer
B2
Adaptar as decisións estratéxicas á creación das pezas publicitarias adecuadas ós obxectivos e indicacións que determinen.
saber facer
A16
Capacidade de adaptación ós obxectivos organizacionais.
Saber estar / ser
B9
Capacidade de liderato na posta en marcha dun proceso de planificación publicitaria.
Saber estar / ser
B11
Adaptación dos obxectivos publicitarios á responsabilidade social da empresa ou institución.
Saber estar / ser
B11
Capacidade de traballo en equipo de xeito coordinado.
Saber estar / ser
B12
Colaborar cos membros do equipo no desenvolvemento dos documentos estratéxicos necesarios para o proceso publicitarios.
Saber estar / ser
B12
Implicar ós membros do equipo na toma de decisións.
Saber estar / ser
B12
Preparación para asumir o risco na toma de decisións.
Saber estar / ser
B13
Capacidade de análise, síntese e xuizo crítico.
Saber estar / ser
B4
Capacidade de definir os obxectivos publicitarios en función da información dispoñible e os obxectivos da empresa ou institución.
Saber estar / ser
B5
Adaptar os obxectivos publicitarios ó timing establecido na campaña.
Saber estar / ser
B6
Adaptar os obxectivos publicitarios ós recursos existentes tanto económicos como comunicativos, establecendo os orzamentos adecuados.
Saber estar / ser
B14
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000