Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Recoñecer os elementos que compoñen o proceso publicitario e identificar as súas funcións concretas. |
|
A5
|
|
Adquirir coñecementos sobre tódolos procesos publicitarios desenvoltos nunha axencia de publicidade. |
|
A5
|
|
Analizar os elementos da comunicación publicitaria e avaliar a súas posibilidades estratéxicas no proceso publicitario. |
|
A9
|
|
Coñecer as estratexias publicitarias que permitan a toma de decisións nunha campaña publicitaria. |
|
A14
|
|
Comprender as formas de aplicación das estratexias publicitarias en función dos obxectivos empresariais e instituticionais. |
|
A10
|
|
Interpretar os resultados dun proceso de planificación publicitaria avaliando a correspondencia entre as estratexias definidas e os resultados obtidos. |
|
A10
|
|
Comprender a secuencialización do proceso publicitario e as decisións estratéxicas que se deben tomar en cada fase. |
|
A14
|
|
Coñecer as características de cada medio ou soporte e a súa adecuación para a posta en marcha de estratexias publicitarias concretas. |
|
A14
|
|
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria, fixando obxectivos, definindo o público obxectivo e plantexando estratexias en función da información recollida sobre o cliente (anunciante). |
|
A15
|
|
Desenvolver a planificación publicitaria de acordo cun orzamento fixado. |
|
A15
|
|
Manexar a información facilitada polo cliente (anunciante) mediante a relación directa con este. |
|
|
B2
|
Construir vías de relación co cliente para a elaboración da documentación estratéxica para a toma de decisións (briefing) e para a adaptación dos obxectivos (contrabriefing). |
|
|
B2
|
Adaptar as decisións estratéxicas á creación das pezas publicitarias adecuadas ós obxectivos e indicacións que determinen. |
|
A16
|
|
Capacidade de adaptación ós obxectivos organizacionais. |
|
|
B9
|
Capacidade de liderato na posta en marcha dun proceso de planificación publicitaria. |
|
|
B11
|
Adaptación dos obxectivos publicitarios á responsabilidade social da empresa ou institución. |
|
|
B11
|
Capacidade de traballo en equipo de xeito coordinado. |
|
|
B12
|
Colaborar cos membros do equipo no desenvolvemento dos documentos estratéxicos necesarios para o proceso publicitarios. |
|
|
B12
|
Implicar ós membros do equipo na toma de decisións. |
|
|
B12
|
Preparación para asumir o risco na toma de decisións. |
|
|
B13
|
Capacidade de análise, síntese e xuizo crítico. |
|
|
B4
|
Capacidade de definir os obxectivos publicitarios en función da información dispoñible e os obxectivos da empresa ou institución. |
|
|
B5
|
Adaptar os obxectivos publicitarios ó timing establecido na campaña. |
|
|
B6
|
Adaptar os obxectivos publicitarios ós recursos existentes tanto económicos como comunicativos, establecendo os orzamentos adecuados. |
|
|
B14
|