Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoria e Práctica da Comunicación Televisiva
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a evolución histórica da comunicación publicitaria no medio televisivo, así coma dos aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos formas e procesos.
saber
A2
Dominar as estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias en televisión.
saber
saber facer
A6
A7
A16
B8
Interpretar datos básicos relativos á medición de audiencias.
saber
saber facer
A19
B3
B4
Analizar e investigar as audiencias en televisión. Analizar e seleccionar espazos televisivos para a planificación da difusión publicitaria.
saber
saber facer
A4
A14
A19
B1
Coñecer os procedementos de análise e medición da recepción e da eficacia publicitaria na televisión.
saber
saber facer
A4
A19
B3
B4
Dar forma creativa a contidos televisivos e mensaxes publicitarias en televisión.
saber facer
A7
A14
B8
Utilizar as técnicas comunicativas no medio televisivo e nas novas ventás de difusión de contidos televisivos.
saber
saber facer
A4
A14
B7
B9
Distinguir os elementos da comunicación televisiva e xerar coñecementos nesta disciplina.
saber
saber facer
A1
B2
B3
Interpretar o contorno económico, político, sociocultural, tecnolóxico e comunicativo que afecta á televisión como medio de comunicación de masas.
saber
A3
B1
B2
Traballar en equipo a través da comunicación oral e escrita.
saber facer
B12
Analizar e sintetizar datos e desenvolver xuízo crítico.
saber
saber facer
B3
B4
Xestionar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas.
saber
saber facer
B6
B10
B11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000