Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo
A3 Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público
A5 Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais
A6 Coñecemento teórico-práctico dos elementos, formas, linguaxes e procesos publicitarios no contexto internacional
A13 Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea
B1 Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
B3 Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina
B4 Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico
B7 Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos
B8 Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio
B10 Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos
B12 Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000