Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudar os diversos elementos, formas e usos específicos do galego aplicados á publicidade e a súa funcionalidade dentro da comunidade galega.
saber
A6
Analizar a comunicación publicitaria dende unha perspectiva lingüística (gramatical, estilístico-retórica e pragmática) co fin de investigar a transmisión e recepción de mensaxes conforme os escenarios e medios en que se realiza e ás intencións que se perseguen.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
B3
Investigar e analizar o ámbito humano en que se produce o intercambio publicitario, atendendo á identidade e valores da comunidade, co propósito de eliminar prexuízos lingüísticos en contra da lingua propia, apreciar os beneficios da diversidade de linguas e sensibilizarnos con relación a todas elas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
B1
B7
B10
Aprender a expresar ideas, informacións, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado, a colaborar con máis persoas nesas tarefas e a argumentar con convicción e boas razóns os puntos de vista propios.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B12
Adquirir os fundamentos teóricos relativos ó sistema da lingua galega dentro do marco da comunicación social e das relacións interpersoais. Identificar e fundamentar o status da linguaxe publicitaria con relación ó sistema xeral da lingua.
saber
A3
A5
Analizar textos. Examinar, en particular, textos publicitarios con vistas a valorar criticamente a adecuación, coherencia e corrección da expresión oral e escrita. Estudar a semiótica dos signos usados e a súa dimensión social con vistas a reflexionar sobre a cultura e o papel que desempeña nela o discurso publicitario. Comprender e xulgar o valor pragmático da publicidade.
saber
saber facer
B1
B4
Ler literatura para aprender a apreciar valores coma a beleza, a bondade ou a xustiza e detectar a súa ausencia para entender o lugar que habitamos, para aprender a comprender e respectar as posicións alleas e ter en conta os demais, e para poder razoar criticamente e responder axeitadamente aos retos da sociedade e da comunicación no mundo actual.
saber
Saber estar / ser
A13
B1
Analizar textos. Examinar, en particular, textos publicitarios con vistas a valorar criticamente a adecuación, coherencia e corrección da expresión oral e escrita. Estudar a semiótica dos signos usados e a súa dimensión social con vistas a reflexionar sobre a cultura e o papel que desempeña nela o discurso publicitario. Comprender e xulgar o valor pragmático da publicidade.
saber facer
B1
B4
Promover a autonomía do alumno para producir e corrixir distintos tipos de textos relacionados co ámbito académico e publicitario. Aprender a manexar de maneira activa e consciente os recursos que a lingua galega ofrece. Desenvolver a creatividade que se supón resultado da liberdade no dominio da lingua. Favorecer, en suma, a expresión dun pensamento crítico, independente, orixinal e tolerante que axude a facer unha publicidade responsable.
saber facer
Saber estar / ser
B7
B8
Investigar e analizar o ámbito humano en que se produce o intercambio publicitario, atendendo á identidade e valores da comunidade, co propósito de eliminar prexuízos lingüísticos en contra da lingua propia, apreciar os beneficios da diversidade de linguas e sensibilizarnos con relación a todas elas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
B1
B7
B10
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000