Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
   Contidos
Tema Subtema
• A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua galega.

• A comunicación e a linguaxe.
• Unidade e diversidade das linguas.
• A lingua galega e as súas variedades.
• Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do galego. • Linguaxes especializadas e non especializadas.
• Expresión oral e expresión escrita en galego.
• A linguaxe publicitaria galega: a súa historia e actualidade.

• A gramática e o léxico da publicidade: a linguaxe publicitaria galega. • Fonética e prosodia.
• Morfoloxía e sintaxe.
• Léxico e semántica.
• A mensaxe publicitaria en Galicia: o proceso de produción e recepción.
• A comunidade lingüística galega. Caracterización dun proceso sociolingüístico singular.
• Lingua estándar e nacionalismo lingüístico. Lingua internacional e globalización da cultura.
• Produción e recepción da publicidade en galego.
• A publicidade comercial en galego: psicoloxía social para vender en Galicia. • Multilingüismo e bilingüismo
• Diglosia e semilingüismo
• Identidade e prexuízos lingüísticos.
• Retórica e pragmática da comunicación publicitaria en galego. • O elemento humano: quen fai a publicidade. Para quen se fai.
• O elemento retórico-estilístico: que publicidade. Como facela. As figuras retóricas.
• Análise de textos publicitarios en galego.
• A lóxica da análise textual: a coherencia e cohesión nos anuncios en galego.
• A adecuación dos textos e enunciados publicitarios en galego.
• A intertextualidade dos textos publicitarios: o discurso repetido.
• Semiótica da publicidade en Galicia
• Signos con sentido: símbolos, iconas e índices.
• Comunicación verbal: lingüística e paralingüística.
• Linguaxe visual e sensual. Proxémica e quinésica.
• Crítica e hermenéutica do universo simbólico galego: a tradución da publicidade en Galicia.
• O discurso publicitario en galego. • Análise do discurso da publicidade en Galicia.
• A cultura e ideoloxía dos publicitarios na Galicia posmoderna: que, onde, cando, por que, para que.
• O contexto glocal. O mercado global e o mercado local. Globalización e localización.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000