Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2010_11
Materia Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade Código P04G190V01204
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 2C
Lingua de impartición
Galego
Prerrequisitos
Departamento Dereito público especial, comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Pena Rodriguez, Alberto
Baamonde Silva, Xose Manuel
Correo-e alberto@uvigo.es
Profesorado
Baamonde Silva, Xose Manuel
Pena Rodriguez, Alberto
Web
Descrición xeral A materia Historia da Propaganda e da Publicidade pretende ofrecer unha visión da historia destas dúas disciplinas, con especial atención ás técnicas que se empregaron en cada etapa e aco contexto no que se utilizaban. Trátase, en definitiva, de facilitar ás alumnas e alumnos referentes claros da evolución da propaganda e a publicidade, como recursos de coñecemento para as súas tarefas como profesionais destas áreas.



Neste primeiro curso os alumnos tamén reciben formación en historia, economía, socioloxía ou lingua, que son imprescindibles para a comprensión do fenómeno publicitario e propagandístico, xunto coas nocións sobre comunicación, xornalismo e imaxe. Nesta contexto, Historia da Propaganda e da Publicidade supón unha materia esencial como alicerce para a formación dun profesional da comunicación, que debe combinar unha consistente base teórica coas súas aplicacións prácticas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000