Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estruturas e Actividade da Axencia Publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2010_11
Materia Estruturas e Actividade da Axencia Publicitaria Código P04G190V01403
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2C
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Dereito público especial, comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Pereiro Rodriguez -Lepina, Roman
Correo-e
Profesorado
García Mirón, Silvia
Pereiro Rodriguez -Lepina, Roman
Torres Romay, Emma
Web
Descrición xeral La materia tiene como objetivo dar al alumno una visión pormenorizada sobre la organización y funcionamiento de una empresa de publicidad. Se analizaran los distintos tipos y modelos de agencia de publicidad así como todos aquellos aspectos relativos a su funcionamiento y sus relaciones tanto interdepartamentales como con otros sujetos que participan activamente en las estructuras del negocio de la publicidad.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000