Guia docente 2010_11
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoria e Práctica da Comunicación Televisiva
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2010_11
Materia Teoria e Práctica da Comunicación Televisiva Código P04G190V01405
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2C
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Dereito público especial, comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Dafonte Gomez, Alberto
Correo-e
Profesorado
Dafonte Gomez, Alberto
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral Teoría e técnica da comunicación televisiva aborda o coñecemento dos diferentes aspectos que configuran a televisión como medio de comunicación de masas e como negocio. Con esta intención deséñase un programa docente centrado nos procesos de produción de contidos para o medio –e para as novas pantallas–, nas súas estratexias de difusión e nas diferentes posibilidades e condicionantes que presenta para o seu aproveitamento publicitario
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000